31. prosince 2015

HIGHLIGHTS OF 2015

Krásný čtvrtek a poslední den v tomto roce,
dnes tu pro vás mám krátký článek, kde bych zároveň chtěla udělat takovej #throwbackthursday nebo zkrátka recap tohoto roku, který pro mě byl neustále jak na houpačce, co se týče všeho, ať už osobního života nebo blogu. Ale teď bych vám tu chtěla ukázat ty nejzajímavější věci, které se letos staly, sice jich není moc, ale je příjemné připomenout si, co se letos vlastně dělo. 


Londýn
V březnu jsem letěla s kamarádkama do Londýna na pár dní kvůli koncertu All Time Low. Ale proto že jsem v tomto městě nikdy nebyla, jsem se rozhodla letět na týden, abych si město užila, obešla památky a poznala také nové místo. Musím říct, že to byl jeden z nejkrásnějších okamžiků mého života, do Londýna jsem se zamilovala, je to tak nádherné město, které rozhodně navštívím ještě víckrát. 

1/2/3



Koncert All Time Low
Pokud mě sledujete na instagramu, asi si pamatujete moje nadšení a obsesi vyvolanou tímto koncertem. All Time Low je moje srdeční záležitost, a koncert, na kterým jsem byla, byl natočen aby z něj udělali DVD, o to víc to bylo vzácné - vidět svou oblíbenou kapelu a být součástí natáčení jejich DVD. Úžasný zážitek, který si velmi brzy zopakuji. 

Video zveřejněné uživatelem Nikola Mills (@nikola_mills),

Dovolená v Egyptě
Egypt je pro mě místem, kde si vždy vyčistím hlavu, relaxuji, dávám si jeden koktejl za druhým a užívám si moře. Každý rok je pro mě dovolená jako dar od Boha, protože lítám vždycky po školním roce, takže je to ideální příležitost nabrat síly po školním roce. 

1/2/3
Kosmetika
A pak už jen highlightem roku je kosmetika, na kterou jsem letos dost šetřila, a kterou jsem si splnila sen, například korektor YSL, nebo Galaxy Chic od bhCosmetics, nebo Heavy Metal linky od Urban Decay, a nebo tekuté rtěnky theBalm.

1/2/3
Tetování
Tohle jste na instagramu ani jinde zatím neviděli, je to pro mě dost osobní tetování, ale jsem na něj vážně pyšná a zbožňuju ho, že jsem ho sem rozhodně musela zahrnout. V létě jsem si nechala opravit své první tetování - tlapku a k tomu jsem si nechala právě tohle a také jsem si letos 3x píchla chrupavku v uchu.. V roce 2k16 plánuji ještě nějaké tetování, pak bych možná mohla sepsat článek třeba co se týká bolesti, výběru tetování atd. Brali by jste takovýhle článek?


V červnu jsem prošla Cambridge Exams /CAE/, což byl úžasný pocit, protože nikdy jsem nebyla tak nervozní jako při těchto zkouškách. A samozřejmě, nezdokumentované poslední nácté narozeniny a nádherné Vánoce sem také patří. A to je asi tak všechno, musím na závěr říct, že rok 2015 pro mě byl velmi zajímavým rokem, strašně rychle mi utekl a já si ho velmi užila, a doufám, že rok 2016 bude ještě lepší než tento.

Vám přeji krásný Nový rok, užijte si Silvestr, vstupte do roku 2016 s dobrou náladou, nepouštějte petardy - myslete na domácí mazlíčky, kteří tento den trpí. Ale teď vážně, moc vám děkuji za další společný rok tady na blogu, děkuji za každý komentář, za každý přečtený článek... :-) Moc si vážím všech čtenářů a nebojte, brzy vás odměním za vaší věrnost a objeví se tu giveaway. Mějte se krásně, a uvidíme se příští rok! 

19 komentářů:

  1. Tvôj rok 2é+ť bol veľmi zaujímavý a krásny.Koncert musel byť perfektný a tetovanie?Po ňom strašne dlho túžim:)Inak prajem šťastný nový rok vela zdravia stastia,lasky a uspechov na blogu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba rok 2016 bude rok, kdy si necháš udělat tetování :) Děkuji mockrát, i tobě přeji šťastný Nový rok, hodně štěstí, zdraví, lásky, a úspěchů ve všech směrech :)

      Vymazat
  2. Londýn a ATL jsou u mě taky highlight roku!!

    OdpovědětVymazat
  3. Tetovanie je naozaj krásne :) super článok :) aj závidím ten Londýn ale len v dobrom :) prajem ti krásny nový rok nech je ešte úspešnejší a nech sa ti splní vyšetrí po čom túžiš :)
    Me and my ART

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) Tobě přeji taky nádherný Nový rok, spousty úspěchů a splněných přání ♡

      Vymazat
  4. Článek o tetování by mě určitě zajímal ! :) Vše pěkné do nového roku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrá, asi ho tedy sepíšu po další tetovací zkušenosti :) Děkuji, i tobě vše pěkné do Nového roku a spoustu úspěchů a radostí! ♡

      Vymazat
  5. Děkuji! Upřímně, dalo to zabrat a téměř jsem přišla o nervy :) :D

    OdpovědětVymazat
  6. Také jsem letos na jaře navštívila Londýn,ale už po 5 a čím víc to město vidím tak se mi čím dál míň přestává líbit,člověk to přijede po dvou letech a už to tam pomalu ani nepozná :D Článek o tetování by byl super a to tetování je úžasný :) Krásný Nový rok :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I tobě krásný Nový rok! :) To mě mrzí, že láska k Londýnu pomalu mizí (haha, rým :D) ale třeba najdeš jiné místo, do kterého se zamiluješ! :) Článek tedy sepíšu, po příští tetovací zkušenosti.. :)

      Vymazat
  7. Krásne a hlavne originálne tetovanie :)
    https://tobecreativehasnolimits.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělé ohlédnutí za tvým rokem! Přeji mnoho krásných chvil i v novém roce :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger