20. května 2015

YELLOW & BLUE ELECTRIC MAKEUP

Krásnou středu vám všem,
dnes tu pro vás mám další video, na líčení, které jste ale už mohli vidět na mém Instagramu nebo Facebooku. Tohle líčení, upřímně, není z mojí hlavy. Viděla jsem fotku nějaké slečny na instagramu, ale ve finále nevím čí to bylo, takže jsem líčení už udělala z paměti, ale pokud víte, kdo tenhle nápad měl první, napište mi to do komentářů, abych mohla napsat, od koho líčení mám. Každopádně, tohle je jednoduchá barevná linka, podobná trošku líčení s duhovou linkou, na které mám tutorial také. Mě se tohle líčení hoodně líbí, vypadá fakt skvěle a ani by se nedalo říct, že je nějaké extravagantní, prostě super barevné linky, které na každém budou vypadat skvěle :) 

P.S. A pak že tu Acid paletku nevyužiju!




Products used:
Ziaja tónovací krém
Makeup Revolution Browkit
theBalm Balm Jovi // The Rockstar Palette
theBalm What's your type? - The Bodybuilder Mascara
theBalm Schwing Eyeliner
theBalm Cabana Boy 
theBalm Mary Lou Manizer
Sleek Acid Palette
Sleek Contour Kit
UMA White Eyeliner Pencil
Basic 120 Eyeshadows Palette
Rimmel by Kate in 101

Troufly by jste si na takovouhle barevnou linku?

6 komentářů:

  1. To je naprosto skvělé :))
    já bych to tak nedokázala :) Jsi šikulka :)
    Blond LADY

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to fakt skvěle :))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovědětVymazat
  3. asi bych si na ni netroufla, preferuji líčení v zemitějších tónech, ale v létě v plavkách u moře s drinkem v ruce teda vůbec nevidím problém :) pěkné!

    OdpovědětVymazat
  4. Naprosto super, miluji, když se lidi odváží nosit něco jiného, než jen zarytou nude klasiku!!! palec nahoře!
    Lumiere of Fashion

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger