29. dubna 2015

NARS | Kalahari Duo Eyeshadows

Krásnou středu přeji vám všem,
dnes tu mám pro vás připravený článek na tyhle úžasné stíny od značky NARS, které mi naprosto vyrazily dech. Nars rtěnku a vlastně i kleštičky na řasy jsem vám už ukazovala v článku minulý týden, a dnešním dnem bych chtěla pokračovat v krasojízdě. Dnes tu pro vás mám recenzi na tyhle nádherné, originální stíny v odstínu Kalahari. Až teď, při psaní tohoto článku si uvědomuji, jak unikátní tyto dva odstíny jsou. Nevím vůbec, k čemu je přirovnat ani jaké barvě se podobají, a je těžké vyjádřit jejich úžasnost. 
Pohádka : Měli jste někdy pocit, že jste byly naprosto uchváceni a například kosmetický produkt milionkrát překonal vaše očekávání? No, přesně tohle jsem prožívala já. Vždy, když se rozhodnu produkt zkoušet a později dát na blog, musím si ho prvně nafotit. To se děje u každého (většiny) produktů, protože zaprasené obaly nikdo vidět nechce. Takže tohle duo mi asi 2 dny doma leželo a čekalo na svůj "photoshoot". Když jsem stíny fotila, úplně jsem byla natěšená až je vyzkouším, a musím říct, že když jsem swatchla oba stíny na ruku, valila jsem oči. No, ale detaily všechny se dočtete v článku, ať to zase nevyzradím na začátku. 




Pokud v kosmetickém světě nejste nováčci, můžete vědět, že Nars vlastně není zase tak "stará" značka, protože co se týče České Republiky, tak u nás se poprvé objevila v roce 2011, což je podle mě docela chvilinka, oproti jiným značkám. O to více je pravděpodobné, že atraktivita značky je právě díky téhle (ne)dostupnosti velmi žádaná. Značka byla zezačátku totiž možná koupit pouze v Sephorách, ale pokud jste zoufalé jako já, kvůli tomu že Sephoru máte daleko, tak je tu parfums.cz jako náš zachránce, protože díky nim si konečně můžete některé produkty koupit přes internet!


Něco málo o balení. Krásou obalů téhle značky jsem se zabývala v minulém článku, a tady by to nebylo o nic jiné. Balení je kupodivu velmi bytelné a takové "pevné", že bych se nebála s tímhle duem cestovat. Paletka (dá se tomu říkat vůbec paletka?) má v sobě zrcátko, které se dá použít úplně bez problému. Balení neobsahuje žádný aplikátorek, je to prostě jen o dvou stínech, zrcátku a kouzelném obalu.

Bohužel, se mi na fotce nepodařilo vystihnout krásu těchhle stínů, ačkoliv jsem se do levého stínu celkem trefila - je to zlatá, trošku snad i bronzová, a ten druhý stín je takový vínový-burgundy stín, a oba obsahují takový lehký shimmer, zlatý stín (pochopitelně) o trošku víc. Nicméně, pigmentace je luxusní, koneckonců jste mohli sami vidět v mém tutoriálujak skvělá pigmentace to je. Opravdu stačí štětcem jednou do stínu hrábnout a máte ho dost na celé víčko. Navíc, stíny se dají mezi sebou různě kombinovat a mám vymyšlených 7 líčení pouze s těmahle stínama, a napadlo mě, že bych mohla taky natočit video na něco ve stylu "jedna paletka, milion líčení".

Výdrž stínů bez primeru je normální, kolem 8 hodin a pak už malinkato ztrácí po okrajích sytost ale nezmizí úplně. No, není to nic neobvyklého, pokud máte mastnější víčka. Navíc, s primerem je výdrž nekonečná, což je vlastně minimum, co pro stíny můžete udělat - můj primer za pár korun od Elfu prodlouží výdrž, takže si myslím, že se vyplatí použít primer.

Líčení, které je s nimi možné vytvořit je vždy velmi originální a ačkoliv si můžete říct, že ze dvou stínů to přece nemůže být tak extra, tak jste na velkém omylu. Musím uznat, že je trošku těžší pracovat s dvouma stínama, pokud nemáte fantazii, ale časem se vám v hlavě zrodí spousty nápadů, které budete moci realizovat a uznáte, že to není až tak hrozný a hlavně až tak těžký. Časem si i zvyknete na to, že stíny jako tyhle dva se mezi sebou dají skvěle kombinovat i bez linky a dle mě - pokud jsou stíny dost dobrý na to, abych na ně nepoužila fixu na oči, je to opravdu co říct. 

Hodnocení : 5/5
K zakoupení na parfums.cz
Tyhle stíny mě velmi velmi velmi překvapily, ačkoliv jsem očekávala slušný výkon, nečekala jsem, že bude jejich výkon tak dobrý, že by se vyrovnaly Naked nebo Nude Tude, což jsou moje "all time favorites" paletky, a tahle teď patří k ním. Rozhodně bych se s ní nebála vyrazit do světa, vystačila bych si s ní a s fixou na oči třeba na měsíční dovče. Takže za mě dávám velký palec nahoru za tyto stíny, nevím, jak jsou na tom ostatní varianty, ale tyhle jsou opravdu perfektní, a myslím si, že pokud si vyberete i jiné barevné provedení, budete stejně spokojené jako já. Všechny barevné variace jsou totiž skvěle nositelné a super kombinovatelné, takže podle mě nemáte šanci, že by jste litovali peněz vražených do takového produktu jako jsou stíny od Narsu. 

Jaké stíny jsou vaše "all time favorites"?
Jaký odstín stínů máte nejraději?

4 komentáře:

  1. Oba odstiny vypadaji vazne moc hezky, nude barvickam fandim, vyrazne odstiny se mi na mych ocich moc nelibi :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to jen o zvyku, ale souhlasím, nude barvičky jsou prostě nejlepší a ačkoliv miluju barevný líčení, neodolám ani takovýmhle usedlejším barvičkám! :)

      Vymazat
  2. Stíny vypadají perfektně, obvzlášť na tohle jarní období :). Já už delší dobu uvažuji nad nějakou Nars paletkou, ale zatím jsem se nerozhodla, která nakonec skončí u mě doma.

    http://moimelea.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě jsou super na celý rok! :) No myslím si, že Nars paletky nebudou ani jedna krok vedle, takže bych se nebála trošku experimentovat:)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger