19. dubna 2015

Milani | Bella Blue Eyeshadow

Krásnou neděli vám všem,
v pátek jsem vám ukázala líčení s nejkrásnějším modrým stínem, který jsem kdy viděla a dnes tu mám na něj recenzi. Značka Milani je známá svou skvělou pigmentací, a celkem nízkou cenou, v poměru s kvalitou. Musím říct, že i přesto, že vím, jak super produkty Milani jsou, tak mě i tak překvapila kvalita tohoto produktu. Tmavé stíny moc nenosím, mám radši ty méně výrazné..... ale tenhle stín bych zvládla nosit denně na sto způsobů. Na oku vypadá neuvěřitelně, vypadá luxusně, elegantně a pokud ho správně vyblendíte, a mírně černým stínem ztmavíte, vypadá neuvěřitelně.. :) No, sami se mrkněte na to, jak úžasný je. 



Milani mono stíny jsou v tomhle luxusním zlatém obalu, který vypadá už od pohledu strašně "profesionálně" a vlastně už na první pohled zaujmou. Trošku mi vadí otevírání, a to hlavně proto, že když mám dlouhý nehty tak je otevírání velmi "bolestné" a jde tam fakt o nehet :D Obzvlášť, pokud máte zrovna ruce namazané krémem, to už se fakt nedá. Ale to je samozřejmě osobní problém, za který si můžu jen sama ale i přesto... :D 

Výdrž stínu je BOŽÍ, stín i bez primeru vydrží celý den, sice malinkato po okrajích ztrácí svou pigmentaci ale opravdu jen minimálně. S primerem se drží na oku celý den aniž by někam utíkal a vypadá prostě peckově, vypadá strašně elegantně a musím říct, že i když tmavé stíny moc nemusím, tak tenhle prostě miluju! :) 



Pigmentace stínu je opravdu boží! Už jsem očekávala super pigmentaci, vzhledem k tomu, jak luxusně pigmentovaná je tvářenka od téhle značky, kterou doma už nějaký ten pátek mám, ale i přesto jsem byla velmi velmi velmi mile překvapená. Když jsem nabrala stín na štětec poprvé, říkala jsem si, že asi bude třeba víc vrstev na to aby se vytvořil souvislý povrch a nepůsobil stín flekatě, ale i přesto, že na štětci se vám může zdát, že stínu jste nabrali málo, ve skutečnosti vám vystačí na celé víčko, což je podle mě hodně super - produkt prakticky neubude ani po roce. 

stín v akci
Hodnocení : 5/5
K zakoupení na dekorativka.cz
Pokud stíny od Milani neznáte a chtěly byste vyzkoušet nějaký odstín, určitě do toho jdete. Já ani neměla obavy z toho, že by mě stín zklamal, spíše z toho, že stín nebudu tolik nosit, ale když jsem viděla, jak nádherný odstín modré tohle je, rozhodně ho budu nosit častěji. Stín je opravdu nádherný, jeho pigmentace mě opravdu hodně překvapila, a já musím říct,  

Máte zkušenost se značkou Milani?
Jaký kosmetický produkt vás naposled mile překvapil?

8 komentářů:

  1. Stín je opravdu dobře pigmentovaný :)) Ráda bych také něco vyzkoušela od této značky :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě něco zkus, myslím si, že to stojí za to! :)

      Vymazat
  2. Milani jsem dřív vůbec nemusela, ale postupem času zjišťuju, že je to super značka. Stíny jsou skvělé, ten odstín vážně nemá chybu :)

    Možná jsem se tak narodila... a možná taky ne.... aneb Maybelline ♥

    OdpovědětVymazat
  3. tohle je sen! od Milani už doma pár produktů mám a tyhle mnoho stíny si teda přidávám na wishlist :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě si je přidej na wishlist, uvidíš, že až je budeš mít, zamiluješ se :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger