22. března 2015

THREE AVON LIPSTICKS

Krásnoou neděli vám všem,
dnes pro vás mám recenzi na tři rtěnky od značky Avon, které jsem díky portálu blogerky.cz měla možnost vyzkoušet. Avon nemám jako značku moc ráda, a když mi něco vyhovuje, tak se dost divím. Většinou to totiž dopadne tím, že produkt vyhazuji do koše, protože se mi za a) buď udělá z toho vyrážka nebo za b) mi produkt absolutně nevyhovuje. Produkty, které mi sedly od téhle značky spočítám asi na jedné ruce, proto si od Avonu nekupuji nic, ale občas když dostanu něco k recenzi, jsem mile překvapená kvalitou produktu. Vím, že se tu určitě najde spousty "fanoušků" téhle značky, a ačkoliv já mezi ně přímo nepatřím, tak dnešní článek možná právě tyhle fanoušky bude zajímat, protože tyhle rtěnky jsou fakt super. 

K recenzi jsem dostala 3 nádherné barvy. Jedna je taková žhavá červená, naprosto perfektní na jaro a léto, a hlavně je strašně krásně pigmentovaná. Je to prostě ta pravá červená, která, dle mého, sluší naprosto každému. Dále jsem dostala žvýkačkově růžový odstín, který naprosto zbožňuju a nosím ho teď velmi často, protože vypadá ke každému líčení moc pěkně. Je to nevýrazná růžová barva, která ale vypadá zajímavě a nevtíravě. A pak jsem dostala ještě jednu růžovou, tentokrát ale výraznější, prostě typickou růžovou barvu, která má trošku blízko k fialové. Ne že by tahle barva byla extra výrazná, ale vypadá, podle mě, docela zajímavě a nedá se přehlédnout. 


Teď k obalům. Obaly jsou fajn, nic extra, prostě klasické černé obaly se stříbrným proužkem, kde je napsaná značka. Nemyslím si, že by tento obal působil nějak extra "luxusně", je to prostě normální obal, který nikoho extra nezaujme ale ani nezklame. Takový průměr, řekla bych.. Jediné, co mi hodně vadí je to, že rtěnky jsou jakoby zkosené, a začínám si všímat toho, že se "drolí", což je i vidět na některých fotkách, že hrany rtěnky prostě jsou opadané nebo rozdrolené. To mi hodně vadí hlavně proto, že když se vám to stane při aplikaci, musíte ze rtů opadané kusy dávat dolů, což může být velmi protivné. 


Pigmentace rtěnek je to, co mě překvapilo nejvíc! Červená je naprosto luxusně pigmentovaná a na rtech vytvoří velmi příjemný filtr, který vám rty poměrně dost během dne hydratuje. Od toho se ale bohužel dá odvodit výdrž - není moc dobrá, řekla bych že takový 3-4 hodinky dá, ale pak už se od vnitřku rtů začíná ztrácet, což mě dost mrzí, vzhledem k tomu, že je to opravdu nádherná červená. 

Žvýkačkový odstín rtěnky je na tom s pigmentací o malinko hůř, ale to se dá očekávat u světlých rtěnek, není to nic neobvyklého. Na rtech vypadá prostě perfektně, obzvlášť k nude líčení, moje nejoblíbenější kombinace je růžových stínů a právě téhle rtěnky. Výdrž je dost super, 5 hodin se mnou dala naprosto v klidu a to je podle mě na hydratační rtěnku super, sice nehydratuje tolik jako výše zmíněná červená, ale i přesto je to slušný výkon. Nečekejte, že rtěnky vám rty budou nějak extra hydratovat rty jakože by jste díky nim zahojily popraskané rty - to asi ne, ale je to fajn na udržování rtů v "dobré" kondici.

Růžová/fuchsiová je skvěle pigmentovaná, řekla bych že snad nejlépe z těchto tří odstínů. Bohužel, nejvíce se drolí, nevím jak to bude až jí budu používat dělší dobu, třeba se trošku "ohobluje" z boků a bude to lepší, ale zatím mě to celkem štve a doufám, že si na to, přinejmenším, zvyknu. Výdrž je stejná jako u červené rtěnky, taková průměrná a čekala bych, že bude lepší než u žvýkačkového odstínu. Tahle rtěnka na rtech tvoří hrozně příjemný filtr, nevím proč to ostatní nedělají tolik jako právě tahle, ale musím říct, že mám pořád chuť rty olizovat :D 



Hodnocení : 4/5
Ještě jednou děkuji webu blogerky.cz za možnost tyto rtěnky vyzkoušet. Já bych vám, méně náročným rtěnky rozhodně doporučila. V závěru, není moc věcí, co bych těmto rtěnkám mohla vytknout, podle mě jsou rozhodně super a vzhledem k ceně, bych řekla, že je to moc fajn. 

Jaký odstín rtěnky nosíte nejraději?

9 komentářů:

  1. Odstiny jsou velmi pekne.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Vždy som si myslela, že Avon je taká nanič nekvalitná značka. Neviem prečo. Ale len zopár zlých skúsenosti a celé som to zaškatuľkovala. Ale tieto rúže vypadajú veľmi pekne.

    Pozývam Ťa do mojej GIVEAWAY, v ktorej si môžeš zasúťažiť o kabelku, krásny náhrdelník a laky na nechty :) Nika z Break the Rules

    OdpovědětVymazat
  3. Mne sa tieto ruže celkom páčia, akurát čo mi na nich vadi, že je maju taku zvlaštnu chuť. Doslova mi začnu po nejakej hodinke na perách vadit a citim v ustach taku pachut.

    OdpovědětVymazat
  4. ten posledny sa mi velmi pači aky je to vlastne nazov toho ružu? prekryva ho ta čierna potlač

    OdpovědětVymazat
  5. Nejradši nosím NUDE odstíny, ale z těch tří se mi nejvíc líbí ta tmavě růžová :)

    Life by Peggy

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám teda na avon úplně opačnej názor... zatím se mi nestalo, že bych po něčem měla vyrážku nebo něco nevyhovovalo.. a shodou okolností mám i jednu z těchto rtěnek.. trochu jiný odstín... taková korálová. Název nejde přes to černý číslo přečíst :D Jediný, co mě štve, že nevydrží moc dlouho. Proto na ni používám ještě XXXL Longlasting lesk na rty od essence ve stejným odstínu a je to mnohem lepší :)

    L

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger