1. března 2015

Rainbow Hair | MASTERS PASTEL

Krásnou neděli vám přeju,
dnes tu pro vás mám možná trochu zajímavý článek, protože takový se tu ještě neobjevil, a to o barevných křídách na vlasy. Než mi dorazily, byla jsem absolutně natěšená na to, až je pořádně vyzkouším, jak budu mít super barevné vlasy... Pokud mě někdo z vás zná, tak ví, že barevné vlasy mě vždycky bavily. Vystřídala jsem už toolik barev, obzvlášť, když jsem měla blond vlasy. Teď, když už mám opět poměrně světlé vlasy, jsem si řekla, že bych mohla zase trošku zaexperimentovat. No a jaký dojem na mě křídy udělaly? Čtěte dál a uvidíte.


První bych ráda zmínila obal. Křídy jsou v papírové krabičce, a uvnitř je tenký molitan (?) v kterým jsou křídy zasazeny. Není to nic extra, neřekla bych, že by mě nějak tohle balení nadchlo nebo zklamalo. Trošku mi nevyhovovalo to, že je papírový obal, protože vzhledem k tomu že jsem si vlasy barvila v koupelně, byla celá mokrá a "ohebná" :D Co jsem postrádala opravdu nejvíce, byl návod na použití. Vím, že křídy se mají používat na vlhké/mokré vlasy, ale jak přesně...to jsem musela vykoumat sama.

POSTUP :
Křídy musíte aplikovat na mokré vlasy. Doporučuji vám rukavice, protože pokud je nepoužijete, budete mít opravdu barevné ruce, což nevypadá nijak extra pěkně. Vlasy nechte potom uschnout a křídy zažehlete. Doporučuji si vlasy pořádně učesat, aby křídy šly lépe aplikovat a hlavně až vlasy uschnou, nebudou vypadat jak chemlon. 


Kříd je dvanáct, a jsou tam podle mě moc super barvy. Kromě bílé a černé, nechápu, kdo by si totiž barvil vlasy na bílou barvu, ale tak proč ne.... Černá a bílá barva je pro mě osobně naprosto nepoužitelná, za to například zelené a modré mi padly do oka téměř okamžitě. Když jsem poprvé své vlasy "barvila", zvolila jsem zelenou barvu. Hodně mě mrzelo to, že křídy vlasy vysoušely a pak to vypadalo, jako bych měla dredy. :D Navíc, barva je spíše matná a na vlasech se vůbec neleskne a řekla bych že to vypadá jako umělé vlasy, což mě moc nevyhovuje. Nejlépe pigmentované barvy jsou červená, tmavě zelená a tmavě modrá. Naopak žlutá nebyla ve vlasech vůbec vidět. Výdrž je dost slabá, vydrží maximálně 2 umytí, což podle mě je opravdu mizerné. Nebo alespoň mě to nestačí, ale musím říct, že je to výhoda pokud si nejste jistí barvou, kterou chcete.


Hodnocení : 3,5/5
Musím říct, že křídy bych si určitě znovu nekoupila. Naopak jsem díky ním zjistila, že na opravdové barvy na vlasy, nic nemá, ani křídy. Určitě to je super třeba na maškarní, ples, nějaké vystoupení... ale pokud toužíte po barevných vlasech a říkáte si, že za tu cenu se vám více vyplatí křídy - určitě ne, kupte si raději barvy (Manic Panic, Directions) protože jsou mnohem kvalitnější a déle vydrží. Musím říct, že jsem si křídy celkem užila, až na tu aplikaci, ale jak říkám - raději bych si vlasy obarvila pořádnou barvou co vydrží delší dobu.

K zakoupení na postovnezdarma.cz

Jaké vlasy by jste chtěly, ale nemáte na ně odvahu?

11 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Yeah but I still prefer Manic Panic or Directions hair dye :)

      Vymazat
  2. Nic pro mě, ale myslím, že se to hodí hlavně pro malé holky, kterým rodiče barvení ještě nedovolí. Pracuju v hračkářství a křídy na vlasy tam prodáváme taky :D Jinak já si v dětství barvila vlasy krepovým papírem :D

    Giveaway - I love... Cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D na krepový papír si také vzpomínám, to byly časy :D :D :) Jinak souhlasím, křídy jsou super alternativou pro ty, kterým to rodiče nedovolí. Díky téhle zkušenosti vím, že už jedině klasické barvy, protože tohle opravdu nebylo to pravé pro mě :)

      Vymazat
  3. Škoda, že jsi nepřidala fotku, jak vypadají na vlasech...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. chtěla jsem, ale na fotce to nevypadá úplně extra pěkně.. :/ vůbec se to na foťáku nechtělo předvést tak, jako to bylo ve skutečnosti..

      Vymazat
  4. Priateľ mi kúpil na Vianoce tiež kriedy na vlasy, veľmi som sa tešila, pretože som chcela toho veľa vyskúšať... ale tie suché vlasy, to bol horor a je mi to teraz veľmi ľúto, že je darček pre mňa prakticky nepoužiteľný. Možno to skúsim ešte raz, ale nie podľa návodu (kriedovať hore-dole), ale kriedovať iba smerom dole, snáď to nebude pôsobiť ako minule, akoby som mala dredy. :D
    Inak spomínaš, že máš veľmi rada bláznivé farby - prosím ťa, aké značky si používala? :) Ja som rozmýšľala nad polopermanentkou (Manic Panic/Directions/Vellie), ale vraj sa to veľmi zmýva a ja to chcem hlavne na hudobný festival, kde je pravdepodobné, že bude pršať. Nechápem, ako tam môže pobehovať toľko farebných hláv a nič sa s tým ich účesom nestane! :D (Aspoň nie nejak viditeľne pre verejnosť.) Ak nevieš, nevadí, skôr ako o "radu" mi ide len o názor. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě mrzí, že tyhle křídy nejsou úplně to pravé ořechové, hrozně jsem se na ně těšila.. :) Doporučuji Manic Panic, když jsem si barvila vlasy barevně, vždycky to vydrželo až třeba 2 měsíce - myju si hlavu 2-3x týdně. Takže si myslím, že i na fesťáku by to přežilo ten déšť.. Directions mi tolik nedržely, ale možná to je i vlasama protože kamarádce zase nedržela barva od MP tak jako mě.. Asi to chce předem vyzkoušet, ony ty barvy tak drahý nejsou takže bych zkusila třeba koupit jedno balení a jak bude držet.. :) lépe asi neporadím, přeju ať si užiješ fesťák!

      Vymazat
  5. Už jsem o křídách několikrát přemýšlela, nakonec jsem je zavrhla, protože si myslím, že na tmavé vlasy by mi stejně nechytly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já mám celkem světlé, a i přesto to nechytlo úplně 100%... :/ takže tě chápu.. škoda, že to chytá jen na hodně světlé

      Vymazat
  6. Mě se teda hrozně líbí bílé vlasy, popelavé a tak :) ale každému se líbí něco jiného. Jelikož já mám černou barvu vlasů, tak by mi to bylo asi k ničemu. Moc by to vidět nebylo a akorát bych vyhodila peníze někam. Ale jak jsem četla u komentáře výše. Hodí se to opravdu spíše pro děti, které se ještě nesmí barvit :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger