24. července 2014

SUMMER NEW IN VOL.2

Krásný úterý vám všem!
Dneska tu máme konečně druhou část new in článku. Musím říct, že pomalu ale jistě se fashion wishlistem prokousávám a už mám většinu doma, už chybí jen pár kousků, které jsou dražší ale potřebuju je (například nízské Conversky..). Asos a slevy tam mi mnohdy usnadňují wishlist pomalu proškrtávat, jako třeba hon na dokonalé černé kalhoty. Mám doma sice čtvery, ale žádné mi nesedí pořádně. Tak jsem se rozhodla zainvestovat, a řekla si, že si buď koupím v Topshopu černé kalhoty nebo na Asosu. Ale jelikož Topshop je od mého města moc daleko, rozhodla jsem se pro Asos, i když to byl trochu krok do neznáma. No ale konečně je mám, jsou to kalhoty s vysokým pasem a sedí perfektně.

Vidíte ty úžasné, neuvěřitelně roztomilé ponožky? No nezamilovaly by jste se do nich?! Vzhledem k tomu, že na mém wishlistu mám nízské Conversky, budu si je šetřit do té doby, než si je pořídím. Jsou super cute a já je doslova zbožňuji! A k Converskám budou určitě super. Dál tu mám kosmetiku, jako třeba krém na ruce, antibakteriální pěnu, a ubrousky které neuvěřitelně krásně voní. Na kosmetiku samozřejmě bude recenze, jen co dopotřebuji současný krém na ruce, antibakteriální gel i ubrousky.

Bílé espandrilky byly hitem letošního léta, a díky slevám na Asosu, jsem tyhle sehnala za 10 € což mi přijde skvělá cena. Já mám běžně velikost bot 38 a tohle jsou sice 38, ale asi bych snesla větší. Ony se sice ty boty lehce vytáhnou, ale trošku mi vadí, že je mám tak divně obeplé kolem prstů a nártu. Každopádně si myslím, že to byla skvělá investice, a poslední dny jsem je nosila skoro denně. Hodí se ke všemu a jsou super pohodlné!


Klobouk (taky z Asosu) jste už mohli vidět v outfit postu. Kloboukům jsem dlouho odolávala, ale pak jsem projížděla Asos a viděla tenhle boží klobouk za hříšnou cenu. Po pár dnech přemýšlení, jsem se konečně odhodlala k jeho koupi a rozhodně nelituju. Sedí mi dokonale, vypadá nádherně k černým šatům, nebo černočernému outfitu, a díky zlatému řetězu dokola povznese outfit a nedělá ho tak nudným, jako by byl, kdyby tam tenhle řetěz nebyl. Za mě je to skvělá investice a rozhodně nelituji, protože ho nosím dost často.


Dále jsem si objednala cardigan, který jsem absolutně velikostně neodhadla a je mi strašně veliký, tak nevím, jestli ho vrátit nebo nosit. Aby jsme si rozumněli, on je skvělý, ale padá mi z ramenou. Možná to půjde i předělat doma, trošku zkrátit rukávy a zúžit je.. No ještě to musím promyslet. Dále jsem si pořídila nádherné bílé/krémové šaty, které mi ve sbírce šatů chyběly. Poslední dobou nosím šaty 24/7, přijdou mi mnohem lepší a stylovější než třeba kalhoty. Navíc, v letních horkých dnech jsou naprosto k nezaplacení. 




















Vše výše zmíněné je z Asosu. Pokud chcete na některou věc odkaz, řekněte si v komentářích.

Moje super úlovky v Second Handu. Za tyhle dvě trička jsem dohromady dala 170 Kč. To batikované ve skutečnosti není vůbec můj styl, ale nějak se mi líbí provedení. Má prostřihlá ramena a vypadá skvěle k sukni, až už skater sukni nebo pouzdrové sukni nebo ke kalhotům. Prostě pecka, kterou jsem rozhodně v šatníku potřebovala. A šedý crop top se srdcem, který působí trošku infantilně, ale moc se mi líbí právě ke skater sukni. Mimochodem, tohle je můj historicky první crop top :-D


Jak jsem říkala, minule jsem zapomněla tyhle dvě věci vyfotit. Jedná se o tyhle dvě Alverde věcičky, do kterých jsem se hned zamilovala. Tak například, to ořezávátko. Před pár měsíci jsem jedno sháněla a koupila si od Essence a to bylo katastrofální, tužku to drolilo a lámalo. Takže jsem byla doslova nucena koupit si nové a sáhla jsem sice po dražším ale úžasným ořezávátku od Alverde, které je jak na tlusté tužky (jumbo) tak na běžné. No, recenzi vám určitě napíšu, takže se těšte :) Gel na obočí, který jsem si koupila díky Get The Louk, protože mě přesvědčila, že ho musím mít. Měla jsem trochu strach z odstínu, přece jenom se zdá hodně světlý, ale musím říct, že jsem kupodivu s odstínem velmi spokojená. Brzy se také dočtete více informací v recenzi.


Také jsem si založila konečně PayPal a objednávám jak divá přes eBay, už jsem tam koupila několik Vánočních dárků a prakticky za pár korun. Sobě jsem také něco málo objednala, takže v příštím new in článku už se snad dočtete, co jsem si tam objednala. Musím uznat, že teď jsem až pochopila kouzlo eBaye a chápu každého, kdo tam neustále nakupuje :D

Tak a to je dneska všechno, tenhle článek měl původně přijít na blog včera ale nějak mi blbnul internet, takže jsem to musela přesunout na dnešek. Doufám, že se vám článek líbil :)

Co jste si o prázninách pořídily vy?
Co říkáte na trend espandrillek ?

12 komentářů:

  1. Páni, ty ses mi úplně trefila do vkusu! :3 Nízké conversky taky potřebuji, ale nevím, jestli to má cenu, když zachvíli bude zima. :D S černými kalhotami máš pravdu, taky je pro mě umění najít správně sednoucí a aby se na nich nechytaly chlupy. -_- Závidím Ti, že jsi našla s vysokým pasem.aghhhhhhh ♥
    Ponožečky jsou boží, taky na nich ulítávám poslední dobou a chci si nějaké pořídit. Zatím jsem si pořídila jen marijánkové HUF ponožky, ale nevím, jak se na mě budou dívat starší občané. :D Těm botám jsem nikdy moc na chuť nepřišla, ale zajímavé jsou. :) Klobouk je pecka! Ten řetízek tam je bomba! Asi ho musím mít. :D Ten cardigan bych zkusila zmenšit, protože vypadá vážně skvěle. :) A šaty vypadají taky super, chci si takové pořídit, ale v šedé barvě. :)
    Ten gel na obočí chci taky, ale nějak nevěřím tomu, že je tak skvělý. :D A to batikované tričko je supr, chci ho vidět na nějakém outfitu! (Doufám, že už někde nebyl :D) .

    Ufff, to jsem se zase rozepsala. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky za super komentář! :D tyhle dlouhý jsou nejlepší :) <3 :D
      conversky se dají nosit i v zimě, jen ne do metrovýho sněhu :D na tyhle se nechytají, sice jsou dražší ale rozhodně to je skvělá investice! mrkni na asos, maj jich tam hafo :)
      oni je měli právě ještě ve slevě asi za 3 eura myslím, prostě skvělý kup! :D já si vzít ganja ponožky, asi mě naši vydědí.. :D přesně, ten řetízek na klobouku je pecka, uplně ho oživuje :) ono on se nemusí zmenšovat, jen prostě vypadá velice, ale jinak je strašně příjemnej... v šedé měli na asosu také, ale s dlouhým rukávem, rozhodovala jsem se mezi nimi a mezi timahle :)
      ten gel na obočí bude brzo v recenzi na blogu, kdyžtak to omrkni :) myslím že cca do konce prázdnin :) a tričko se určitě někde objeví, je prostě skvělý! :D :)

      Vymazat
  2. Espandrilky nenosim, nejen ze se mi nelibi, ale podobne boty mi ani neslusi. Treba se mi letos hodne libily boty, vypadaji jako neco mezi balerinama a keckama, ale me proste neslusi.
    Moc se mi libi cardigan
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. podle mě sluší všem :) espandrilky jsou prostě čistě letní botky, a super pohodlné! taky se mi zprvu nelíbily ale nakonec jsem změnila názor :)

      Vymazat
  3. jee ty espadrillky jsou nádherný! já si je chtěla také pořídit, ale pak jsme si to vymluvila s tím, že bot mám už strašně moc :D
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! Ale víš co, tyhle espandrilky jsou tak na 2 maximálně 3 léta, než se rozpadnou, takže si myslím že se takový boty nedají počítat mezi stálý boty :) :D

      Vymazat
  4. Tak ten klobouk je dokonalý!!!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Ty ponožky jsou méééga roztomilé :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, žejo! to říkám pořád, jsou prostě neuvěřitelně roztomilé!

      Vymazat
  6. Ponožky sú naozaj veľmi roztomilé a espandrilky krásne!! ♥
    The city of fashion

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger