19. července 2014

SUMMERTIME ESSENTIALS / FASHION

Ahoj všichni! 
Rozhodla jsem se udělat další část věcí, bez kterých se v létě v žádném případě neobejdu a tentokrát co se týče módy. (minulý díl, kde jsem mluvila o kosmetice najdete zde) Fotky jsem chtěla fotit sama, ale po chvíli focení a natáčení se před foťákem jako blbec, jsem si řekla, že bude snažší fotky stáhnout z internetu. Tak se předem omlouvám, že fotky nejsou pořízené mnou, ale myslím, že takhle se vám to bude líbit víc, než kdybych to fotila já. Tak jdem na to...

1. Statement necklace
Statement prstýnky, řetízky (teda spíš řetězy) a náušnice jsou letos velkým hitem, a víte proč? Protože outfit může být jakkoliv jednoduchý, i kdyby to byly černé boty, černé kalhoty, bílé triko... oživíte to právě statement náhrdelníkem, který outfit pozvedne o několik úrovní výš a outfit působí více hravě, živě, a řekla bych i profesionálně. Určitě se vyplatí mít doma alespoň jeden (já si ho koupila teprve nedávno, a teď bych ho nosila prakticky pořád), protože za je to poměrně nadčasový kousek, řekla bych, pokud vyberete nějaký náhrdelník, který je v univerzálních barvách , tak ho můžete nosit pořád a několik let a za druhé, ceny nejsou zase tak vysoké a když už do něj tu stovku vrazíte, doma se vám nikdy neztratí a můžete ho nosit kdy chcete.

2. Denim shorts
Tak tohle snad nepotřebuje komentář, myslím si, že kraťasy, ať už džínové nebo nějaké látkové, nosíme v létě všechny. Je to, podle mě, jedna z těch nejnutnějších věcí a bez nich bych se neobešla. Proto si myslím, že alespoň dvoje kraťasy by měla mít doma každá. Nemusíte je nosit jen v létě, v zimě vypadaj taky skvěle akorát s černýma silonkama. Abych řekla pravdu, hodně jsem denimovému trendu propadla a teď nosím pořád nějaké denim věci, jako třeba košili, bundu, vestu atd.. A navíc, pokud jsou s vysokým pasem, tak to jsem v sedmém nebi. Celkově jsem teď posedlá věcma, s vysokým pasem a kraťasy nejsou výjmkou. Vypadá to prostě úžasně! Pokud tedy nemáte doma žádné takovéhle kraťasy, rozhodně to napravte.


3. Backpack
Já osobně žádný takovýhle backpack nemám, ale chystám se si ho pořídit. Dřív se mi vůbec tenhle trend nelíbil, ale teď v létě mi přijde naprosto ideální! Nemusíte neustále u sebe mít kabelku, ale všechno potřebné a ještě něco navíc hodíte do báglu a nemusíte nic řešit. Mimo to, že se tam vejde spousty věcí, vypadá i stylově! No uznejte, tolik vzorů, motivů, druhů, tvarů, a já nevím čeho ještě... neříkejte, že by jste si nevybraly! (můj favorit je ten kytkatej a ještě nějakej černej se zlatýma detailama)



4. Kimono/cardigan
Znáte to, přes den je krásně teplo, a v noci už se ochladí. Tohle může být nejvíc nepříjemné, pokud nemáte u sebe nějaký lehký přehoz. Já jsem si na grilování minulý týden oblíbila oversized cardigan, který jsem pořídila v second handu. Je sice tenký a není to ten typ oblečení, co člověka zahřeje. Ale taky zabrání tomu, aby jste se u krbu/ohně/etc. klepaly zimou, i když ten kus hadru není tlustý a pletený, pořád to je alespoň něco a trošku vás zahřeje.


5. Sandálky
Lepší letní obuv než sandálky snad není, nebo jo? Já v létě teda nosím sandálky nejraději. Jsou pohodlné, vypadají hezky a většinou i skvěle doplňují outfit. Zrovna jsem si koupila na asosu espandrillky a naprosto jsem se do nich zamilovala! Nejsou lepší boty na léto, než espandrillky. Takže už konečně mám všechny typy bot na léto :D 



6. Playsuit/Overal
Co vypadá v létě lépe, než nějaký pěkný overal? Já sama jsem si zrovna nedávno pořídila jeden, ale jelikož je příliš krátký, nosím ho jen málo. Každopádně overaly jsou naprosto skvělé, je to jeden kus oblečení a nemusíte vymýšlet, co si vezmete k tričku za kraťasy a nebo ke kraťasům za tričko. Je to naprosto skvělý vynález, praktický, a i když se může zdát že je to velmi zdlouhavé když jdete na záchod, není to pravda ;D

zdroj všech fotek : weheartit.com

Bez jakých věcí by jste se vy v létě neobešly?

21 komentářů:

  1. Krásny článok♥milujem mohutné náhrdelníky:)
    http://fashionbycornelia.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji <3 také jsem si je zamilovala, jen kvůli nim jsem si založila paypal abych je mohla přes ebay nakupovat :D :D

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. no, najdou se i takové slečny, co nosí ty kozačky děrované i v létě.. :DD

      Vymazat
  3. veľmi pekný článok :) ja si chcem tiež zaobstarať nejaký pekný vak, potom určite daj vedieť aký si si kúpila ty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :) určitě dám, a když ne na blogu, na instagramu se určitě objeví :)

      Vymazat
  4. Super článek, nejvíc jsem si v létě oblíbila výrazné náhrdelníky a také sandálky - v mém případě gladiátorky. Overal jsem jeden kdysi měla, tak 4 roky zpátky, ale teď už se na něj nějak necítím.

    http://i-love-bijou.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také zbožňuju gladiátorky :) První overal jsem taky měla tak nějak před 5 roky :D Takže teď prožívám takovou nostalgii :D

      Vymazat
  5. Přesně bez těchto věcí bych se neobešla! ještě slaměný klobouk, šaty a foťák :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slaměný klobouk sháním už tak rok, nikde se mi žádný nelíbil natolik, abych si ho pořídila :( :D

      Vymazat
  6. Já bych se momentálně neobešla bez Cardiganu a sandálek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně tak :) Cardigan je naprosto ideální na večery :)

      Vymazat
  7. Pěknýý :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. skvělý článek :) moc se mi líbí akorát některé věci jsi ještě musím pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  9. Náhrdelníky jsem si poslední dobou také moc oblíbila, jinak pro mě jsou největší letní nezbytností šaty :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem ráda, že nejsem sama, kdo si náhrdelníky oblíbil :) také zbožňuju šaty, ale přednost dávám kraťasům.. :)

      Vymazat
  10. Neobejdu se bez sandálků, batohu, cardiganu a slunečních brýlí!

    OdpovědětVymazat
  11. konečně jsem si taky objednala batůžek :)) já si léto nedokážu představit bez šatů, spousty a spousty šatů!

    OdpovědětVymazat
  12. Přesně tak! :) Overal jsem poprvé zkusila letos a je to skvělá věc. :)) Jestli si chceš nějaký taky pořídit zkus www.answear.cz já chtěla jeden zkusit a vůbec jsem si nemohla vybrat, protože jich tam mají spoutu a ještě za tak skvělý ceny! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger