29. března 2014

PARIS DIARY II.

Kráásnou sobotu vám všem,
dneska tu mám pokračování Pařížského fotodeníku, ještě další fotky památek a nádherných míst v Paříži. 

 Pařížské parky jsou ty nejkrásnější vůbec. Všechny parky, které jsem navštívila, byly naprosto krásné, rozkvetlé, udržované a hlavně je to jedno z mála klidných míst v Paříži.
Parks in Paris is the best thing ever. Every park that I visited was absolutely stunning, blooming and clean and probably the best place to relax.



Další věc, která je snad na každém rohu, jsou sochy lidí nebo i zvířat. Některé jsou nádherné a některé jsou jak z filmu!
Something you can find on every corner - statues. People or animals. Some of them are wonderful and some are like from movie.


Nádherné hodiny, které se na slunku neuvěřitelně leskly!
Wonderful watch on some building that were shinning so bad! It looked amazing. 


Vyfotit něco bez větví je mission impossible a i přes velkou snahu, na většině fotkách jsou větve :/


Znovu Notre Dame, který mi připadá jak z jiné doby. Nádherný!
Again. Notre Dame. This building is truly amazing. Stunning building!


 Pár obrazů z návštevy muzea Louvre.
A few of paintings in the Museum of Louvre. 



Mona Lisa, která mě neuchvátila tolik jako Egyptská expozice..
Mona Lisa. I didn't enjoy these paintings as much as Egyptian exposition but wow so many people came to see this woman. Just wow.


Návštěva Palace of Versailles 
Visiting the wonderful Palace of Versailles. I fell in love with this place! Look at this amazing building. It's so stunning and it looks just... wow.


Boulevard Circulaire - La Défense Puteaux - aneb moderní část Paříže, kde jsme později i vyrazili na nákupy.
We also visited the Boulevard Circulaire - La Défense Puteaux, where we went shopping. 





A to je pro dnešek vše. Třetí část - poslední část deníku čekejte v pondělí. Zítra dáme nějakou recenzi, ať tu není všude jen Paříž. :-)

4 komentáře:

  1. Nádhera! :) A tie vetvy sú fajn! :D Mne sa to takto páči! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já moc památková nejsem, takže minulý článek mě okouzlil víc. Každopádně ta úžasná francouzská atmosféra z toho je cítit. :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je taková krása, my ted měli jet s přítelem, ale bohužel to nevyšlo :/ Máš krásné fotky.
    EJNET

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger