2. března 2014

ALL TIME LOW

Hezkou neděli vám všem,
dnes tu mám trošku jiný článek a to o tom, jak jsem si užila středu. Jak víte, byla jsem na koncertě All Time Low, z kterého jsem se do teď nevzpamatovala. Jelikož jsem v The Hustler Clubu, což je official fanclub, a vyhrála jsem Meet&Greet, tak jsem se s klukama i potkala. All Time Low zbožňuju už více jak 6 let, a jednou jsem je živě už viděla. Ale ani zdaleka jsem si to neužila jako právě 26.2.2014.


Do Prahy jsem jela už v 10h ráno autobusem, s vědomím, že budu čekat více jak 5 hodin před klubem jako blázen. Před klub Roxy jsem dorazila něco po 12:30 a stála tam až do 18:00. Zatím co jsem čekala před klubem, po ulicí lítali kluci z kapely úplně normálně. Čekání mi zpříjemnilo focení se s basskytaristou Zacharym, který byl úplně rozkošný a moc milý na všechny v menším davu, který se s ním chtěl fotit. "Sorry guys I gotta go!" řekl po chvíli, a odešel.


 Za nedlouho ale vyběhl Rian, bubeník, s tenisovou raketou a nasedl do zeleného Favorita a odjel na tenis. A aby nám to potvrdil, napsal si na Twitter, že na ten tenis opravdu jede. Dále už čekalo jen procházení Jacka, kytaristy a nakonec i Alexe, zpěváka. Kolem 17:00 měli kluci zkoušku, a my jsme před klubem poslouchali a jako správní fanoušci zpívali s Alexem Oh Calamity! a Backseat Serenade, což bylo moc příjemné, vzhledem k nudě, kterou jsme tam my, co jsme čekali už více jak 3 hodiny, zažívali. 

Po 18:00 jsme my, co jsme se chystali na M&G rozhodli jít do klubu a zeptat se, co teda bude. Prvně se zdálo, jako kdyby žádný meeting nebyl, protože o něm nikdo nevěděl. Ale naštěstí po chvíli už začli vpouštět nás "Hustlery" dovnitř. Vešli jsme dovnitř, odložili si věci a drželi věc na podepsání a foťák. Byla jsem opravdu hoodně nervozní a úplně jsem se třásla. Za chvíli přišli.. Bylo to nepopsatelný, všichni ztichli a rozeběhli se k určitým členům kapely.  

Většina se rozeběhla k Jackovi a Alexovi, a tak já jsem si řekla, že půjdu prvně k bubeníkovi Rianovi. Pro kluky jsem psala dopisy a chudák Rian ho chtěl podepsat, když jsem mu ho strkala se slovy "I wrote a letter for you!", pak se zasmál a já se ho zeptala na fotku. Byl moc milý a fotil se hned a i když mi na foťáku nešel blesk, čekal a vyfotil se se mnou na mobil, kde už blesk šel. Poděkovala jsem mu za fotku, a se slovy "You're great, I love you! Thanks" jsem odešla za Jackem.


můj strašnej obličej omluvte, byla jsem v tranzu :D
Jack. Ach bože, Jack! Je to můj největší miláček, nejoblíbenější člen kapely a vůbec... můj crush. Když jsem k němu přišla, podepisoval nějaké slečně fotku a koukl na mě a řekl "Wow, cool tshirt!" , řekla jsem mu tím nejvíce vyklepaným hlasem se slzama na krajíčku, že jsem ho vyrobila sama a on se usmál. Opět jsem oznámila "I wrote you a letter" a i Jack nezklamal a už se chystal že dopis podepíše. Nakonec si ho strčil do kapsy v kalhotech a já se s ním vyfotila. Opět mi zkratoval blesk, takže se rozhodl že nás vyfotí sám, mou přední kamerou i mobilu. Zrovna na fotce s ním jsem chtěla vypadat normálně a chtěla jsem jí kvalitní, ale nevyšlo to.. 
Pak jsem ze sebe vydala (už za doprovodu slz) " I love you, you are my hero and my crush for soo long! Can I hug you?" a on řekl "Embrace Jack!" a objal mě tak pevně, že v tom objetí bych mohla klidně umřít v klidu a šťastná.



Další objeť byl zpěvák Alex, u kterého bylo nejvíce lidí. Chvíli jsem čekala, než si dopovídá s fanynkou a pak jsem mu také předala dopis, oznámila že je úžasný a má nádherný hlas a zeptala se na fotku. Byl moc milý a fotku se mnou vyfotil a pak mě objal, až jsem cítila jeho úžasnou vůni. Řekla jsem mu, že mi v životě hodně pomohl a že je můj hrdina a on mě obdaroval svým roztomilým úsměvem a "Thank you, you are amazing".


Zacharyho jsem si nechala nakonec, protože jsem se s ním už viděla, tak jsem nechvátala. Zach se bavil ze všech nejméně, řekla jsem mu rutinu s dopisem a že ho miluju a poprosila jsem ho o fotku, ale on řekl tak 3 slova, což mě mrzí, přijde mi moc milý ale většinou nemluví, a to ani v interviews.


Nakonec jsem už jen šla k Rianovi protože tam stál sám, tak jsem k němu přišla a prostě se rozbrečela. Úplně bezdůvodně, štěstím, jsem se rozbrečela. Na to Rian řekl, že doufá že to jsou slzy štěstí. Tak jsem mu vysvětlila co pro mě ATL znamená a pár soukromých věcí, na což mi řekl "We're people just like you", což mi přišlo úplně úžasný a moc milý.

Pak už jen někdo zařval, že je konec, kluci se s náma rozloučili a tím pro nás Meet&Greet skončil. Všichni jsme si odnesly věci do šatny, a běželi k podiu, zaujali své místo a čekali. Během 45minut začla hrát předkapela Blitz Kids, což byla ohromná kapela, úplně úžasné písničky a až mě mrzelo, že je neznám. Pokud Blitz Kids neznáte, poslechněte si TUTO PÍSNIČKU.

Následovali samotní All Time Low, s jejich 2hodinovou show a skvělým setlistem. O koncertu mluvit nebudu, protože všichni víme, jak koncerty probíhají. :-)

Na má videa se můžete kouknout na mém youtube channelu, ale zde vám přikládám svou osobně nejoblíbenější písničku a nejlépe nahranou část z toho večera vůbec. :-)


Znáte All Time Low? Líbí se vám tato kapela? :-)

5 komentářů:

  1. Tuhle skupinu neznám, ale ta písnička je pěkná :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Skupinu bohuzel neznam, ale musel to byt pro tebe skvely zážitek. Taky bych byla vyklepaná a na fotkach ti to sluší!:)

    OdpovědětVymazat
  3. jsou skvělý :) a moc ti to sluší muselo to být naprosto užasný :)

    OdpovědětVymazat
  4. Teda, muselo to být úžasný! Mně to bohužel nevyšlo, jelikož jsem byla 16. 2. na Bullet For My Valentine a teď nebyl čas dostat se do Prahy. :(
    Na fotkách Ti to naopak moc sluší a je vidět, že jsou kluci opravdu moc milí. Muselo být příjemné se s nimi vidět a mít je takhle kousek od sebe. :)

    A v neposlední řadě samozřejmě chválím tričko vlastní tvorby, to já bych nezvládla. :D A stejně tak chválím dobrý hudební vkus. ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger