23. února 2014

Sleek | Vintage Romance Palette

Hezkou neděli! 
Dnes vám tu přináším článek o mé nové paletce očních stínů, do které jsem se zamilovala až příliš pozdě. V lednu jsem zjistila, že tuhle paletku prostě musím mít, a jelikož to je limitovaná edice, už jí seženete jen na ebayi, tak jsem strávila x hodin hledáním této paletky, ale nakonec jsem ji stejně objednala z ebaye... Paletka byla v podzimní edici a skrývá v sobě ty nejkrásnější barvy, jaké si dokážete představit, přesně takové, co se dají nosit celoročně.

Paletky od Sleeku jsou na pohled hodně hodně hezké. Jsou matné a jen je na nich napsáno leskle Sleek. Je sice trošku nepraktické, že každý dotek je na matné paletce vidět, ale stačí jen otřít mokrým hadříkem a fleky jsou pryč.

Paletka je v hodně podzimních barvách, jak jsem už řekla. Obsahuje 3 odstíny zlaté barvy, stříbrnou, modrou, hnědou, černou, a dva odstíny fialové a nakonec 3 nádherné odstíny růžové barvy. Matná z nich je jen hnědá a trošku modrá, jinak jsou všechny s jemnými třpytkami, což mi u většiny paletek vždycky vadilo, ale u téhle musím říct, že třpytivé barvy jsou ty nejkrásnější. 



Každý stín má svůj název, a názvy v této paletce jsou fakt super. U většiny se dokonce názvy k odstínu hodí, jen hnědá má název Propose in Prague, a zrovna ten mi k hnědému stínu moc nejde.. Pokud vám můžu prozradit můj oblíbený stín, je to Marry in Monte Carlo - nádherná růžová s třpytkami.


Barvy jsou úplně skvěle zvolené, když se na paletku kouknete, vidíte, že můžete stíny mezi sebou míchat a kombinovat a je úplně jedno jestli vezmete černou + zlatou, růžovou + stříbrnou, prostě s touhle paletkou si můžete vyhrát natolik, že vám stačí na cestování klidně jen tahle a i tak s ní vytvoříte nespočetně mnoho líčení.

A teď už k samotným stínům. Jsou skvěle pigmentované, většina má v sobě třpytky a jediný matný odstín je Porpose in Prague, což je hnědá barva, která se mi zrovna do této paletky moc nehodí, ale určitě jí využiju. Myslím si, že u většiny stínů stačí opravdu malinko a vytvoří look jaký chcete, ale třeba u stínu Pretty in Paris je třeba více vrstev. I zlaté stíny jsou občas třeba nabrat trochu více, ale to také záleží na tom, jakou intenzitu odstínů chcete.
horní řada paletky
spodní řada
Hodnocení : 5/5

Jak vidíte, stíny a vlastně celá paletka jsou naprosto boží, nyní už jen čekám až mi dorazí Naked 2 a pak si brousím zuby na další Sleek paletku, ale pravděpodobně si pořídím Oh so special nebo Acid, ale na rozhodování mám ještě čas. :-)

Máte nějaký produkt od Sleeku?
Jak jste s produktem spokojeni?

14 komentářů:

  1. Tak ta je úžasná! obzvlášť ta spodní řada má nádherné odstíny :)

    OdpovědětVymazat
  2. That palette is so pretty! I like all of those rich, dark colors. Love the burgundy color.

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné barvičky :-), zrovna si také plánuji pořídit nějakou paletku od Sleek :-)
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  4. Nejvíc se mi líbí ta horní řada :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá luxusně a už po ní koukám delší dobu, ale pořád se nemůžu dokopat jí koupit. Ta spodní řada nemá chybu. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Paletka je nádherná, také o nákupu nějaké od Sleek uvažuju :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/02/giveaway-insta-post-2.html

    OdpovědětVymazat
  7. I have such a hard time finding an eye shadow palette in which I actually love all the colors, but this one is great! Amazing color selection! You have a lovely blog dear! I'm now following on Lookbook and twitter. ;)

    Best,
    CD

    i can’t afford my lifestyle

    OdpovědětVymazat
  8. Great shades and i really like the name too. Love when i find eyeshadows with fun quality. Thanks for this.

    http://www.thefashionstirfry.com

    OdpovědětVymazat
  9. Páni ta je opravdu skvělá!:) Za kolik byla? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. za 400 Kč, ale jen kvůli vysokému poštovnému do ČR.. :/ kdybych jí objednávala z čech a ještě když se prodávala, tak by mě vyšla +- na 350 Kč.. :)

      Vymazat
  10. Super blog :) Od sleeku nic nemám :/ ale už dlouho uvažuju, že bych si nějakou krásnou paletku koupila :) Ty jsi mě ještě dohnala k většímu přemýšlení :) Barvy jsou dokonalé :)
    http://radsska.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Ahojky. :) Zvu Tě k sobě na giveaway! O co hrajeme se dozvíš na blogu. :) Budu ráda, kdy žse zůčastníš, protože výhra stojí určitě za to! :)
    http://noordinary-girl.blogspot.cz/2014/02/giveaway-no1.html

    OdpovědětVymazat
  12. Je vážně nádherná :)! Už delší dobu si chci našetřit na nějakou paletku Sleek, ale stále se mi nějak nedaří :D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger