21. ledna 2014

IMPERIAL MASCARA

Hezký úterní večer přeji :-)
Dnes tu mám menší recenzi, o jedné z mých nejoblíbenějších řasenek.
Jedná se o tuhle kytkovanou krásku od Dermacolu. Vybrala jsem si jí z nouze, když jsem byla na výletě a neměla u sebe žádnou řasenku. Koupila jsem ji v Rossmanovi v akci, tuším za 140 Kč, ale nejsem si jistá. Ale teď k řasence.

Zajímavá je už jen svým roztomilým obalem, ty kytky jsou moc pěkné a možná jsem ji podvědomě vybrala i kvůli tomu :-D. Je to mohutná řasenka s mohutným kartáčkem. Z mých zkušeností jsou mohutné kartáčky ty nejlepší, například řasenky Max Factor, které mají velké kartáčky jsou bezvadné. Kartáček má i husté štětinky, což vám zajistí opravdu krásné řasy. Myslím, že pokud máte krátké řasy, určitě vám to bude vyhovovat. Řasenky s velkýmy kartáčky jsou většinou nejlepší na prodloužení, ale tahle zvládně i zahustit.


Výdrž řasenky je podle mě hodně nadprůměrná. Vydrží celý den i noc a nehne se. Sice se po delším nošení malinko drolí, ale nic, co by byla katastrofa, protože tak malé množství je vidět možná tak pod lupou. Řasenka neslepuje, a nádherně prodlužuje. Dokonce i vytvoří krásně "husté řasy". Když jsem začla používat tuhle řasenku, ptali se mě lidi, jestli mám prodloužené řasy. Tahle řasenka je moje jistota, když potřebuji jet na jistotu - a mít hezké řasy.


U řasenky hledám hlavně prodloužení, a u téhle jsem to našla. Určitě jí všem doporučuju, myslím, že je to univerzální typ a bude sedět všem typům řas.

Hodnocení : 5/5
K zakoupení zde za 230 Kč

Máte s touto řasenkou zkušenost?
 Máte rády mohutné kartáčky?

12 komentářů:

  1. já mám tuto imperial akorát s plastovým kartáčkem a teda vůbec mi nevyhovuje:(
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pokud je to ta s modrým nápisem, tak ta má takovej jinačí kartáček a taky mi moc nevyhovuje...ale tahle je fakt bezva:)

      Vymazat
  2. Dermacol řasenky mě nějak nezaujaly :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. mne tahle rasenka taky bohuzel vubec nevyhovuje.. zkusila jsem si ji dat tak trikrat a bida.

    OdpovědětVymazat
  4. túto mám tiež ale je úplne strašná :(

    Beauté Caresse

    OdpovědětVymazat
  5. Imperiálku jsem měla taky, jen ne přímo tuto a byla jsem s ní moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  6. ešte som ju neskušala malokedy skúšam niečo od dermacolu :)
    pokiaľ chceš pozývam ťa na galaxy giveaway o leginy :) http://fashion-paradis.blogspot.sk/2014/01/galaxy-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  7. Měla jsem jí, ale v trochu jiném obale a také jsem byla moc spokojená :).

    OdpovědětVymazat
  8. This sounds really nice however I have not heard of this brand in the UK :( x

    www.krystelcouture.com

    OdpovědětVymazat
  9. super recenzia :)
    http://just-close-eyes-and-start-dream.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. sure, I want to follow each other. I follow you, it`s your turn
    kisses

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger