28. ledna 2014

BRČKOBRÝLE A POSTOVNEZDARMA.CZ

Ahoj vám všem!
Už je to delší doba, co jsem vám o internetové galerii postovnezdarma.cz psala. V rámci spolupráce jsem dostala před několika měsíci skvělé kleštičky na řasy, které doteď používám. Postovnezdarma.cz je úžasný eshop, se kterým je skvělá komunikace a radost objednávat. Jak z názvu poznáte, poštovné je zdarma. Je to super obchod s úžasným sortimentem, kde si každý vybere svého favorita.

Měla jsem opět možnost něco z eshopu vyzkoušet a rozhodla jsem se pro slavné "brčkobrýle", které jsou naprosto úžasná vychytávka třeba na párty. Na oslavě narozenin u kamarádky jsme všichni z těchto brček pily a nejenom že je to vtipné ale rozhodně to je taková blbinka, která nadchne. 

Určitě znáte malého kluka s těmito brčkobrýlemi, jeden čas byl všude. Už tenkrát se mi ten nápad líbil ale nijak jsem ho nehodlala realizovat. No a teď konečně své crazy brčkobrýle mám a jsem z nich na větvi. Je to vtipná věc a určitě vás neomrzí. Navíc vám hezky ochladí hlavu. :-D Na párty je to skvělý nápad, dokonce já sama přemýšlím, že na oslavu svých narozenin pořídím několik kousků pro každého!


Brčkobrýle lze koupit na tomto odkazu

Ráda bych sem dala i fotku na mě, ale myslím, že taková fotka je nežádoucí pro tento blog.. :-D

Eshop určitě navštivte, stojí za to. Je to jeden z nejlepších českých eshopů, kde seženete vše,co sháníte!

Příjemné nakupování! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger