16. listopadu 2013

Parfémy | David Beckham & MEXX

Ahoj holky.
Dneska pro vás mám článek svých momentálně nejoblíbenějších parfémů. Možná se vám tenhle článek bude hodit i jako inspirace k Vánočnímu dárku :-)


První tu máme Mexx black woman.
Na první pohled mě zaujal obal. "ombré" balení mě u všeho dostane, je to takové lákadlo. Koupila jsem si menší balení (30ml) a teď celkem lituji. Vůně je jedna z mála, která vydrží vonět celý den pořád stejně, a to velmi příjemnou sladkou vůní. Nevoní vůbec chemicky a sladce jako dětský lízátka.
Pokud chcete vsadit na jistotu, určitě zkuste tuhle vůni a nebudete litovat.

Další tu máme Mexx Magnetic Woman.
Vůně, kterou jsem si v uplynulých podzimních dnech velmi oblíbila. Není to úplně sladká vůně, je taková ovocná, ale ne tak, že by byla usedlá nebo že by z ní bolela hlava. Vzhled flakonu je takový..nic moc, ale pokud se chcete zamilovat do vůně, bude to právě tahle. Hodí se jak k mladším slečnám tak i ke starším a určitě vonět bude každé. Nevydrží sice tolik jako před chvílí zmiňovaná kolegyně Black. Vydrží tak 5-8 hodin a pak se vůně vytrácí, ale myslím, že takhle malá lahvička se dá nosit pořád u sebe, takže až přestanete vůni cítit, prostě se navonět znovu :-)

 A do třetice tu máme Intimately od Beckhama.
Tahle vůně mi vyrazila dech, je absolutně nejlepší a já už doma mám další balení. Je to květinová svěží vůně, která "padne" snad každé slečně. Není úplně sladká, není úplně usedlá, je to prostě svěží jemná vůně, která vydrží celý den. Kdybych si měla vybrat nejlépe vonící parfém, asi by to byl právě tento. Nejlepší na něm je, že nezanechává na oblečení fleky! :-)

Znáte tyhle vůně?
Zaujala vás některá z nich? :-)

6 komentářů:

  1. posledný Beckham je u mňa jeden z najlepšííích ! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Bych chtěla jednou vyzkoušet všechny :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ke všem jsem "čichala" a ze všech se mi okouzlením hlava zamotala :-D :-)!
    Předvánoční soutěž o paletku E.l.f.

    OdpovědětVymazat
  4. po tej poslednej sa musím pozrieť :)
    BeeKey

    OdpovědětVymazat
  5. Docela lituju, že jsem se dneska nebyla kouknout na parfémy v Palladku :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger