2. listopadu 2013

Max Factor / Nejlepší z nejlepších vol.2

Ahoj všichni,
dnes pro vás mám připravený článek the best of the best : max factor vol. 2. Jelikož Max Factor patří mezi mé nejoblíbenější značky vůbec, rozhodla jsem se vám představit další věci, které stojí za to si je koupit.

První je moje milovaná řasenka 2000 Calorie, o které jsem se už zmiňovala zde a zde. Ovšem tentokrát jsem změnila verzi řasenky a to se zatočeným kartáčkem. 
Řasenka mi nevyhovuje tolik jako verze s normálním kartáčkem.

Kartáček je ale stále lepší, než většina řasenek co jsem vyzkoušela. Řasy se neslepují, jsou prodloužené a krásně husté. Bohužel horší je aplikace, možná to je tím, že neumím pořádně se zahnutým kartáčkem pracovat.


červenočerná verze
 Tady máte porovnání kartáčků. I od fotky se dá odhadnout, že rovný kartáček je mnohem jednodušší.
černozlatá verze


Každopádně řasenka je úžasná a vy, které umíte se zahlým kartáčkem pracovat, budete určitě na milion procent spokojené :-)

Další věc je rtěnka. Jedna z nejlepších rtěnek vůbec. Na rtěnky si moc nepotrpím a jediné požadavky co mám, je aby vydržela dlouho, neflekatila a nevysušovala.

 Odstín mé rtěnky je spíše do oranžova, na fotce to vypadá mnohem víc oranžově než je. Rtěnka je trošku hrubší, ale rty hydratuje a vydrží poměrně dlouho. Nezalézá do rtů a vytváří jednotný vzhled.  Jediná věc, co mi nevyhovuje, je balení. Víko rtěnky mi nejde pořádně zaklapnout takže mi padá.


 Zde je vidět, jak hezky na rtech vypadá. Ale jak říkám, na fotce vypadá hodně oranžově.

Pak tu máme dlouhotrvající make up. Tyhle věcičky jsem si pořídila kvůli akcím, kde očekávám make up, co mi vydrží opravdu opravdu dlouho.
Jedná se o rtěnku a make up.

Make up - skládá se z dvou částí a to podkladový základ na vyhlazení pleti, a samotný make up. Abych tenhle článek už moc neprodlužovala, zhodnotím to rychle. Netvoří masku, pokud se nedá velká vrstva make upu. Krásně se roztírá a velmi zajímavě voní. Obou částí make upu je podle mě docela málo, oproti samotnému make upu. Tudíž se očekává, že asi není na každodenní nošení. Make up neoxiduje, neflekatí a opravdu vydrží. Bohužel nemám fotku, jak vypadá na tváři.
Cena se pohybuje okolo 250 Kč. /zde/


podkladový základ

make up
 Další je známá lipfinity. Líčení se skládá z dvou částí a to rtěnky a top coatu.
Postup jsem vám vyfotila :-). Rtěnka vydrží opravdu opravdu dlouho, cca 5 hodin minimálně. Podle mě tohle je největší gól Max Factoru, protože rtěnka co vydrží hodiny je sen každé ženy (kdo by přece chtěl každou chvíli kontrolovat své rty). Rty jsou sjednocené a hydratované-díky top coatu. Možná jediné, co bych trošku vylepšila, je množství. Přijde mi, že je toho opravdu málo, jedno balení jsem vypotřebovala poměrně brzy (asi za měsíc). Myslím si, že barvy k vybrání nejsou zase tak pestré ale určitě se najde pro každou ta pravá.








Další a poslední věc je make up. 
Opravdu nejlepší make up, který bych doporučila každé slečně. Make up je absolutně bez chybičky, od krytí až po barvu. Ale všechno postupně - make up jsem si koupila už před delší dobou ale čekala jsem, až vypotřebuji současný make up (Rimmel - brzy recenze). Tento make up je trošku dražší - cena se pohybuje okolo 300 Kč. Odstínů není na výběr moc, ale myslím, že si člověk určitě vybere svého favorita. Někdo si stěžuje na oxidaci - oranžovění a flekatění. Musím říct, že já i mamka máme tento make up, obě v jiných odstínech a ani jeden neoxiduje! Možná někomu jen nevyhovuje, ale podle mě záleží na typu pleti.
Krytí je podle mě úžasné, jak vidíte na fotce, pihy mi zakryl poměrně slušně. Nevytváří masku, neflekatí a s podkladovou bází vydrží na obličeji opravdu dlouho. Do oblečení se také nezapouští.
Možná problém budou mít slečny s mastnou pletí, protože mi přijde, že make up je dost mastný.

Tady jsem udělala fotku - na levé půlce obličeje mám make up a druhá půlka je bez make upu.


všechny tyto produkty najdete za skvělé ceny na parfums.cz/max-factor
Zaujalo vás něco?

21 komentářů:

  1. Zaujala mě ta rtěnka a makeup :))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělá recenze, dlouho mě zajímal právě tento make-up zda-li opravdu stojí za koupi, takže jsem moc ráda za tvůj názor :-))
    Glamour and Beauty

    OdpovědětVymazat
  3. max factor riasenku som mala a teda na to ako som o nej čítala, ma vobec neuchvátila. V porovnaní s mojimi aktuálnymi dvomi riasenkami Miss Sporty 3D Volumythic a Dermacol Vampire je Max factor slabý priemer.

    OdpovědětVymazat
  4. Max Factor je vážně super, kupuji si jednu řasenku pořád stejnou od nich,ale asi zkusím ty, co o nich píšeš!!

    OdpovědětVymazat
  5. Opravdu skvělá recenze:) Ta rtěnka vypadá opravdu dobře:)

    OdpovědětVymazat
  6. Já zahlé kartáčky mám moc ráda, sice mi trvá delší dobu než se s nimi naučím pracovat, ale pak jsem moc spokojená:)

    OdpovědětVymazat
  7. Love the Lip Colour!
    Thank you for the nice Comment. Yes i want follow each other ,i follow now with GFC :)

    kisses

    OdpovědětVymazat
  8. everything looks nice :)
    maybe we will follow each other? let me know :)
    I will be also very glad when you will CLICK on sheinside banner :)
    Kisses!
    DOMINIKALICIOUS

    OdpovědětVymazat
  9. hey dear, thx for your comment! sure, we can follow each other. just followed via GFC, bloglovin and facebook - now waiting for you <3

    xx

    andysparkles
    Follow me on Facebook

    OdpovědětVymazat
  10. nemaľujem sa, ale maskaru (zlatočiernu) som mala a hádam ešte aj niekde mám, vyschnutú, starenu, chuderu. neviem, mne nejak extra nevyhovovala, ani nevadila, to nie, ale myslím že od pupy a ešte jednu čo jej značku ani neviem, sú lepšie, aspoň na moje riasy a môj typ zbesilého líčenia :)

    OdpovědětVymazat
  11. nice products, new follower here,
    xoxo
    You are invited on my International Giveaway

    OdpovědětVymazat
  12. Great products and reviews! I love the lipstick and how nice a coverage that foundation gives at the end! Thanks for your comment today dear, and I would love to follow each other for sure. I'm following now on GFC as #136 and hope you stop back to follow me too!
    xx Easy Outfits, by Pip

    OdpovědětVymazat
  13. Uu, žeby som ho vyskúšala ? :) Super kryje a páči sa mi, že je mastný. Pri make-upoch mám problém s tým, že mi vysušujú pleť a robia šupinky :( Ale tento vyzerá byť fajn !

    OdpovědětVymazat
  14. I love that mascara! I used google translate haha, good post girl!

    xxx
    thedutchcountryside.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Your eyes are so beautiful, great review. :)

    Thanks for a lovely comment, following you via GFC, hope you'll follow me back. :)
    www.jonnessa.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. Lovely products!! Sure let's follow each other! I'm following you on GFC and Bloglovin #48 and now I'm waiting for you too dear! Thank you for stopping by!

    Come back soon to visit me on The Notebook of a Fashion Lover

    Evi xoxo

    OdpovědětVymazat
  17. riasenka je super ... niekedy to bola moja naj ...dlhú dobu, dokiaľ ju nevymenila trochu lacnejšia ...

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger