20. listopadu 2013

LIPSTICKS LOVIN'

Dneska pro vás mám připravený článek o rtěnkách, které jsem za poslední dobu nakoupila a zamilovala si.

Začneme tou, co jsem si oblíbila nejvíce. Je to červená rtěnka od Rimmelu, Kate.
V DM měli akci právě na tyto rtěnky, tak jsem neváhala a jednu si pořídila. Chtěla jsem nějakou nenápadnou, světlou, jelikož výrazných rtěnek mám víc než prstů na rukou a tahle je naprosto ideální. Je to odstín 101 a je to světle růžová barva. Je hrozně příjemná na rtech a krásně voní. Vydrží celkem dlouho, sice žádný zázrak, ale cca 5 hodin určitě vydrží. Na rtech je rovnoměrná a krásně se roztírá. Rty dokonce i hydratuje, což je pro mě další důležitá věc. Rtěnku určitě doporučuji, výběr odstínů je úžasný a myslím, že tuhle krásku by měla mít každá.


na rtech
Hodnocení: 5/5

 Další tu je opět Rimmel, ale tentokrát Lasting Finish a v tmavě růžové barvě.
Tuhle rtěnku mam doma už po druhý, nosím jí hrozně ráda. Vydrží hodně dlouho, je skvěle pigmentovaná. Hydratuje, a vypadá prostě skvěle. Nevím, jak jinak říct že je fakt úžasná. Určitě, pokud znáte někoho kdo má rád rtěnky, k Vánocům by to byl skvělý dárek. Stojí cca 100 Kč
na rtech
Hodnocení : 5/5

A poslední - objev měsíce - je Keenwell. Úžasná, hrubá rtěnka co vydrží neskutečně dlouho. Zvolila jsem jí ve fialovém odstínu se třpytkama. Na první pohled se může zdát, že je tmavá ale ve skutečnosti je světlá, a hodně se třpytí. Tahle rtěnka je naprosto ideální na každodenní nošení. Jediné co mi vadí, je, že rtěnka strašně rychle ubývá. Mám jí necelý měsíc a už mi zbývá opravdu málo. Stála mě 311 Kč.


na rtech
 Hodnocení : 4/5

13 komentářů:

  1. Ten prvý rúž vyzerá úžasne :)

    OdpovědětVymazat
  2. Achjo, začínám mít depku, že já jediná ještě nemám rtěnku od Rimmelu. :-( :-D Ale jak budou Vánoce, určitě si tu radost udělám a koupím si jí. :-D Jinak ta poslední rtěnka mě překvapila, čekala jsem, že bude tmavě fialová. :-D Ale nikdy jsem o ní neslyšela. Jinak mám nehoráznou radost za Tvé fotky, hodně jsi na nich zapracovala, jsou skvělé! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak zajdi do DM, pokud ti přišly slevové karty tak jí tam seženeš za 73 Kč :))
      děkuji moc, takovýhle vzkaz potěší :)

      Vymazat
  3. Kouknu na ty rimmelky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Všechny vypadají na rtech moc hezky, už si musím pořídit konečně nějakou rimmelku :), sice už jednu mám, ale je rudá, takže moc neunosím :(.

    OdpovědětVymazat
  5. Matné rtěnky "od Kate" jsou letos moje srdcovka, jsou božské! A musím uznat, že Lasting finish vypadá taky lákavě.. tyhle barvy mám moc ráda :))

    Zahájila jsem giveaway o šperk od značky Swarovski, tak budu moc ráda, když se zúčastníš :)

    OdpovědětVymazat
  6. nové matné rtěnky od kate jsou super, pořídila jsem si 107 a je úžasná:)
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  7. Ta Rimmelka je naprosto úžasná :)))
    Hedwica♥

    OdpovědětVymazat
  8. Great review! Thanks for taking the time to get to share it with us!
    By you, I know what to buy for subsequent purchases!


    Regards,
    Katherine Unique

    OdpovědětVymazat
  9. Z té kolekce od Rimmelky napravo mám jednu také a je skvělá :)
    Nádherné barvy !

    OdpovědětVymazat
  10. krasne barvy vsechny:)

    PS: Zapoj se do giveaway o printic fotky na mem blogu:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/11/printic-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger