23. listopadu 2013

Gabriella Salvete | Pískový lak v odstínu Lila

Ahoj! 
Dneska tu mám pro vás krátkou recenzi na další z laků od Gabriella Salvete a její úžasné kolekce Stars. Jak jsem už zmiňovala v minulém článku o lacích GS, tahle kolekce je opravdu úžasná. Ještě jsem nenarazila na nějaký lak, který by se mi nelíbil. Před měsícem vyšly navíc nové laky, které mě hodně ale hodně lákají.



Tenhle jsem se rozhodla koupit proto, že je růžový a hodí se k spoustu věcem. Na nehtech vypadá skvěle, možná lépe než všechny laky co od Stars mám. Vydrží týden bez jakýchkoliv vad, což je pro mě naprosto skvělé protože si nemusím pořád nehty lakovat znova. 


Konzistence je docela dobrá, dvě vrstvy laku bohatě stačí. Schnutí je taky úžasné, asi 2 minuty - než si dolakuji všech 5 prstů tak už mám většinu uschlou. Za mě rozhodně YES TO GABRIELLA SALVETE! Myslím si, že tyhle laky by měly zařadit do stálé kolekce, protože mě ještě neomrzely a chci si určitě pořídit další odstíny.


EN : Today I have here short review of another of Gabriella Salvete's nail polish and her amazing collection Stars.
As I mentioned in last article about GS nail polishes, this collection is indeed amazing. I haven't seen any nail polish which I wouldn't like. Last month Gabriella Salvete released new polishes which are really tempting. I decided to buy this one because it is pink and goes with a lot of clothes.  On my nails it looks maybe better than other polishes from Stars collection. Polish stays on my nails for whole week without any defects which is absolutely awesome for me because I don't have to paint my nails all over again.
Consistency of this polish is quite good - 2 coats are enough. Drying is amazing as well, nails are dry in 2 minutes. For me it is YES TO GABRIELLA SALVETE! I think these nail polishes should be added to permanent collection, because I want to buy another one.


18 komentářů:

  1. Pěkná recenze. Já mám 17 eleganza a taky si ho nemůžu vynachválit. :)
    K

    klarascandle.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle laky miluju, nejen že vypadají úžasně, ale jsou hned suché, takže nemusím na zaschnutí čekat půl dne.
    Zrovna jsem se nalakovala odstínem 16 Brown Sugar a bomba!!! :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2013/11/famous-beauties-jitka-valkova.html

    OdpovědětVymazat
  3. Skvela barva! vypada to krasne:)

    PS: Pripoj se o giveaway o printic fotky na mem blogu:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/11/printic-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  4. Really nice! I hope we have it here in Slovenia, I would love to try it :)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky nad tímto lakem přemýšlím :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. nádherná barva! taky si už konečně musím nějaký pořídit
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  7. ach ty stars laky jsou zkrátka dokonalé ! :) já mám doma šest odstínů a plánuji další :D
    turquoise bow

    OdpovědětVymazat
  8. great nails ;))))
    + followed! now you! ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Ja mam doma zatial iba jeden, ale urcite si chcem zaobstarat aj dalsie odtiene, napriklad aj tento je skvely. ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Osobně si sice nehty moc nelakuji, ale tyto laky vapdají skvěle, možná o nějakém pouvažuji (když budou ty vánoce:D)

    OdpovědětVymazat
  11. Wow pekný lak.Kukni môj blog, pridaj sa k lokalite budem moc rada,Krásny blog♥ http://kazdonenny.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  12. Je nádherný, chtěla jsem si ho pořídit ve zlaté barvě, ale nikde jsem ho bohužel nesehnala, a tak začínám pochybovat, jestli ho vůbec ve zlaté vyrábí. :/
    ___
    Mrkni na můj nový blog http://jasmine-lavender-life.blogspot.cz/ právě zde probíhá první giveaway :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger