27. října 2013

Řasenka NYC

Dneska mám pro vás připravenou recenzi na řasenku od NYC z GA.

NYC je pro mě absolutně neznámá značka. Ještě nikdy jsem žádný produkt nevyzkoušela proto jsem byla ráda, že konečně budu mít s NYC zkušenost. Řasenka se mi moc líbí svým obalem, je taková výrazná. Když jsem jí poprvé vyzkoušela byla jsem docela překvapená, že řasenka je poměrně dobrá. Čekala jsem spíš, že NYC - jakožto drogérková značka, bude o dost horší. Kartáček je pevný, neohýbá se a vypadá dobře. Jediný problém je, že slepuje řasy. Jak si můžete všimnout na fotce níž, je vidět, že řasy jsou dost slepené.

Na kartáčku se hodně usazuje barva, proto se musí otřít před použitím. Když se řasenka otře, dobře se s ní pracuje. Nezanechává na řasách žádné kusy, nebo žmolky. Ani po celodenním nošení se řasenka nedrolí - což je jedno velké plus.

Celkově bych řasenku ohodnotila známkou 3. Rozhodně to není řasenka, co bych si zamilovala a chtěla jí koupit znovu. Nejvíce mě zklamalo to, že slepuje řasy.


Hodnocení : 3/5
Máte nějaké zkušenosti z NYC?

5 komentářů:

  1. Já od téhle značky mám ráda lesky na rty :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ja mám celkom rada NYC, ale špirály volím väčšinou od Rimmel alebo Maybelline.

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám od NYC moc ráda laky na nehty. Mají opravdu dlouhou výdrž a krásné syté barvy:) pak mám taky lesk na rty, ale ten není nic moc, hrozně lepí a je takový podivný. Sestra má od NYC řasenku City Curls a ta je teda naprosto úžasná. Pořád si ji od ní půjčuji. Má zahnutý kartáček a řasy nádherně natočí a dodá jim objem:)

    TheHugeLover

    OdpovědětVymazat
  4. Já sama zatím s touhle kosmetikou nemám žádné zkušenosti, ale pár produktů se mi zamlouvá:)

    OdpovědětVymazat
  5. S NYC zkušenosti mám a zatím jsem od nich neobjevila nic, co bych mohla doporučit :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger