30. září 2013

Gabriella Salvete

Zdravím,
dneska vám chci ukázat lak, který se už bohužel nedá sehnat :-D No, asi si teď říkáte, proč ho teda zmiňuju.., asi jen proto, že je boží a já se chci pochlubit. A teď vážně, nedavno jsem ho našla zastrčenej v šuplíku, a když jsem koukala na zadní část, všimla jsem si, že je tak trošku už prošlej. Ale taky byl úplně novej. Trošku jsem se ho bála vyzkoušet (aby mi neslezly nehty nebo tak), ale přece jenom se nic nestalo.

Lak je nádherně růžový, úplně se třpytí na slunci a vypadá elegantně, protože není moc výrazný. Asi tu ten lak není třeba vychvalovat, protože už se stejně nedá sehnat, ale kdyby se ještě prodával, skoro bych vás nutila si ho pořídit. 

7 komentářů:

  1. na nehtech je krásný, mám to podobné, koupím si lak, pak další a další a najednou mám nových ale už starých laků spoustu

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  2. Ten je krásný :-) laky od GS mám nejraději!

    OdpovědětVymazat
  3. Lak má krásnou barvu!!! :)))) Máš moc krásný blog a těším se na tvoje další příspěvky.:)

    Blog The ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  4. Lak má krásnou barvu!!! :)))) Máš moc krásný blog a těším se na tvoje další příspěvky.:)

    Blog The ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  5. Podobný lak jsem měla také akorát ne od GS. Myslím, že ten můj byl od Golden Rose. Barva je krásná !

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger